dimarts, de gener 22

Edats



Acabo de llegir la notícia de la mort inesperada de l'actor Heath Ledger. Em costa molt fer-me'n a la idea.

Aquesta mateixa setmana ha mort també una altra jove promesa, Brad Renfro. No era tan conegut com el protagonista de Brokeback Mountain. Em va agradar molt al seu paper a Verano de corrupción, una pel·lícula que ell mateix va venir a presentar al Festival de Sitges siguent encara un adolescent, i llavors ja es comentava el seu aspecte alcoholitzat i castigat.

Fa anys, quan anava a l'institut, a mi i a les meves amigues ens va sorprendre la mort de River Phoenix. Jo ho recordo perfectament: va morir la nit de Halloween, i per alguna extranya raó, cada any, quan arriba el 31 d'octubre, hi penso. Suposo que la seva mort em devia impressionar. Ell tenia 23 anys i jo 17. Ara en tinc 31, en Heath Ledger, en tenia 28, i en Brad Renfo, 25. Aquestes no són edats per morir.