dissabte, de juny 4

El meu jo musical



La ruina de la família ha decidit arruinar-me a mi també passant-me el relleu d’aquest meme musical que corre per la blogosfera. A mi, que sempre trenco les cadenes!!! En fi, per no fer cap lleig, aquí ho teniu...

1.Tamany total dels arxius de música del meu ordinador:
Literalment tinc 6468 arxius de música al meu ordinador però que siguin meus-meus de veritat no crec que n’hi hagi ni un centenar; la resta pertanyen a un altre inquil·lí de l’Espai Isidor (el real, no el virtual).

2.Últim disc comprat:
Branques, de Relk. És el primer disc d’estudi d’aquest grup d’Arenys de Mar que segueixo desde que van treure la primera maqueta i dels que ja fa temps que us volia parlar. Aprofito ara per recomanar-vos-el entusiasticament. Pop electrònic mediterrani amb lletres de Jordi Bilbeny i la veu fantàstica de Maira Comalat.

3.Cançó que estic escoltant en aquest moment:
Dance me to the end of love, de Leonard Cohen, versionada per Madeleine Peyroux. Un autèntic regal pels sentits.

4.Cinc cançons que escolto molt, i que per tant tenen algun significat per mi:
Tormenta en la mañana de la vida, de La buena vida. És la cançó amb la que vaig descobrir aquest grup donostiarra, un dels meus preferits. La cançó forma part de l’àlbum Panorama.

All tomorrow’s parties, Femme fatale o I’ll be your mirror, de la Velvet Underground. De fet, qualsevol tema de la Nico, que és una de les meves debilitats.

Nilsson obra completa. Em nego rotundament a triar una única cançó.

Left to my own devices, dels Pet Shop Boys. Per motius sentimentals, personals, artístics, viscerals i irracionals que em portaria estona explicar.

The origin of love, una de les cançons d'Stephen Trask pel musical indispensable de John Cameron Mitchell Hedwig & the Angry Inch.

5.Cinc persones a qui passo el relleu:
L’Albert (via Suntory o via Diària, com vulgui)
En Roger, amb compte!
En Josep de Mirall Circular
L’Antoni des de Sant Pol
En TagoMago (a veure si aconsegueixo treure’l de la seva letàrgia blogaire)