dilluns, de desembre 15

El millor actor europeu



L'estic acabant d'enllestir, i espero publicar ben aviat, la crítica d'Il divo, que per mi ja és de les millors, sinó LA MILLOR pel·lícula de l'any. Però avui no em puc estar de dedicar el post al seu protagonista, grandiós Toni Servillo. Descobriment total a la extraordinària Las consecuencias del amor, una pel·lícula que s'anirà fent de culte, doneu-li un temps. I aquest any, escollit com a millor actor europeu, Toni Servillo toca el cel amb Gomorra i amb el seu retrat burlesc i amb aires de nosferatu d'Il divo Giulio Andreotti, en una nova i feliç col·laboració amb Paolo Sorrentino, la gran esperança del cinema italià.

M'agrada tant que fins i tot m'he afegit al seu grup de seguidors a Facebook.

1 comentari :

Anònim ha dit...

No puc estar més d'acord amb tu. M'afegeixo al Fb com a fan