dissabte, de desembre 22

Política del cor i actrius de cinema



Com la Imma Merino, jo també vaig pensar en la germana de Carla, Valeria Bruni-Tedeschi (a la foto de la dreta, amb la seva parella Louis Garrel), en saber el rollo de la model amb en super Sarko. Coincideixo amb ella, però també amb la seva amiga periodista...

Una meva amiga periodista em comenta que Nicolas Sarkozy és molt atractiu. Li responc que no sé què dir-li, però tinc en consideració el fet que la seva impressió del president francès no està precisament inspirada per cap mena de simpatia cap a l'acció política d'aquest home que, pel que sembla, ha començat una relació amorosa amb la cantant i exmodel Carla Bruni. De fet, aquest era el tema de la conversa. El cas és que a la meva amiga no l'estranya que aquesta bella, que té una mirada semblant a Cecilia Ciganer Albéniz, pugui haver-se enamorat d'aquesta bèstia política que cada dia ha de dir-ne o fer-ne alguna que el fa omnipresent en els mitjans de comunicació. A mi no sé si m'estranya, però una mica sorpresa sí que n'estic. A Carla Bruni, filla d'uns torinesos riquíssims que van marxar a França al principi dels setanta sentint-se amenaçats per les Brigades Roges, no la feia a prop d'homes amb poder (i del seu hipotètic erotisme) i més aviat li imaginava un romanticisme que la feia sensible a un maleït com el cineasta Leos Carax, amb el qual va escriure la lletra d'aquella cançó, «Quel qu'un m'a dit», en què murmura que algú li ha dit que les nostres vides no valen gran cosa i que passen en un instant. Però aquesta meva amiga em diu que no m'ha de saber greu, que seria pitjor que Sarkozy tingués una relació amb alguna de les actrius franceses que m'agraden, posem-hi que la Binoche, la Beart o la Huppert. Tampoc no és que em sàpiga greu. Al capdavall, aquesta història no m'hauria d'importar. I tampoc qualsevol altra història amorosa de Sarkozy. Però m'he trobat responent: «Sí, seria pitjor que fos la seva germana.» La meva amiga no sabia qui és la seva germana. Així és que m'he posat a explicar-li qui és Valeria Bruni-Tedeschi, una actriu magnífica amb una veu rogallosa de marca italiana. I que ara té una liason amb un actor molt més jove que ella, Louis Garrel, que va interpretar el germà de Soñadores, de Bertolucci. Sarkozy atractiu? Aquest noi sí que ho és.

1 comentari :

Anònim ha dit...

I am a big fan of Valeria Bruni Tedeschi in Taiwan. I saw her in the french cinema "5X2" and I was amazed by her acting and quickly became her fan.