dimarts, de juny 20

El desert



A les sales de Cinesa, mentre duri el Mundial de Futbol, si presentes la Cinesa Card et cobren l'entrada a preu de dia de l'espectador, encara que sigui diumenge. Suposo que se'ls ha acudit veient que amb l'oferta televisiva de futbol, alguna cosa havien de fer per animar la penya a aixecar-se del sofà i anar al cinema. Reconec que la iniciativa és molt profitosa per la butxaca dels que anem al cine de mitjana tres cops per setmana i que "a nadie le amarga un dulce"; però sincerament, em sembla que seria molt més efectiu si enlloc de Devuelveme mi suerte, El juego de los idiotas, Diario de un ejecutivo i Scary Movie , apostessin per un cinema ja no de gran qualitat, sinó amb un mínim-mínim interès. Les pantalles, al mes de juny, són autèntics deserts cinematogràfics, cementiris de rampoines somniferes incapaces de mobilitzar ni els cinèfils més voraços. I mentrestant, centenars i milers de pel·lícules invisibles llargament esperades continuen acumulant pols en les prestatgeries de vés-a-saber-quina recòndita distribuidora estatal.

Technorati Tags:

1 comentari :

marcianna ha dit...

Totalment d'acord! podrien desempolvar topsy turvy o estrenar algua peli com el mercader de Venecia, que va portar a les sales un tipus diferent de públic